Visas transmisijas eļļas nav vienādas! To uzdevums ne tikai transportlīdzekļa pārnesumkārbas ieeļļošana. Drīzāk transmisijas eļļām jāizpilda kompleksa prasība – papildus jāieeļļo arī tādas transportlīdzekļa sastāvdaļas kā piedziņas mehānisma mezgli un pievadi. Pret transmisijas eļļām ir augstas prasības un kļūst arvien augstākas līdz ar pārnesumu kārbu attīstību.

Pārnesumkārbas mehānismi ir īstie individuālisti!

Dubulta sajūga transmisija (DSG, DCT) sastāv no divām atsevišķām apakš transmisijām. Ar dubultsajūga tehnoloģiju – ar diviem slapjiem sajūgiem vienā transmisijas sistēmā – abas pārnesumkārbas ir sasaistītas ar dzinēju un darbojas pārmaiņus caur divām piedziņas vārpstām. Lai notiktu automātiska maiņa bez jaudas pārtraukumiem, dubulta sajūga transmisijām nepieciešama jauna transmisijas eļļa automātiskajām pārnesumkārbām ADDINOL ATF DCT.

ADDINOL ATF DCT – ekspertu izstrādāts!

ADDINOL ATF DCT ir īpaši izstrādāts produkts uz sintētiskās eļļas bāzes, izmantojot jaunākās tehnoloģijas, lai izpildītu dubulta sajūga transmisijas prasības.

ADDINOL ATF DCT ir ieteicams tikai dubulta slapja sajūga transmisijas sistēmām saskaņā ar sekojošām specifikācijām:

• Audi / VW / Seat / Skoda VW TL 0520 182
• Audi VW TL 052 529
• BMW (Getrag):

    • 83 22 2 148 578
    • 83 22 2 148 579
    • 83 22 0 440 214
    • 83 22 2 147 477

• Peugeot / Citroen 9734.S2
• Ferrari (Getrag) PowerShift 7DCL750
• Ford (Getrag) / Nissan M2C-936-A
• Licence MB 236.21 (001 989 85 03)
• Porsche Oil Nr.999.917.080.00
• Volvo:

    • 1161838
    • 1161839

Piezīme!

ADDINOL ATF DCT nav ieteicams dubulta sausa sajūga transmisijas sistēmā sekojošiem modeļiem:

• Fiat C635
• Ford PowerShift
• Nissan GR6 (slapjais sajūgs)
• Renault EDC
• VW / Audi DSG DQ200

 

Iepakojums: 1L kanniņa, 4L kanniņa

 

Attēlā: Dubulta sajūga transmisija: ar diviem sajūgiem un divām apakš transmisijas sistēmām.

Avots: http://www.kfztech.de/gast/schubert/dsg.htm