Pasaules tirgū ir daudz līderu. Tāpēc Šveices pilsētas St. Gallen Universitāte, HBM Uzņēmējdarbības Skolas profesora Christoph Muller vadībā, ir izveidojusi objektīvu un pārredzamu procedūru, lai izvēlētos reālos pasaules tirgus līderus no Vācijas, Austrijas un Šveices.
Atlases kritēriji un iegūtie rezultāti ir pilnībā atklāti, un indekss ir publicēts tīmekļa vietnē www.weltmarktfuehrerindex.de. Vācijā pašlaik reitingā ir 450 uzņēmumi – līderi katrs savā segmentā.
Kopš 2018. gada decembra ADDINOL Lube Oil GmbH uzņēmums no Vācijas pilsētas Leunas ir iekļauts universitātes indeksā, čempionu kategorijā. Kā izšķirošais faktors šī nosaukuma piešķiršanai, papildus augstajai eksporta daļai, kļuva augstas veiktspējas ADDINOL eļļu vadošā pozīcija augstas temperatūras ķēzu eļļu un biogāzes dzinēju motoreļļu segmentos. Pateicoties lieliem ieguldījumiem zinātniskās pētniecības un eksperimentāli inženiertehnisko izstrāžu attīstībā, ADDINOL ir sasniedzis vadošo pozīciju tirgū abos segmentos un ir kļuvis par risinājumu piegādātāju visgrūtākajiem uzdevumiem eļļošanas jomā. Tagad mēs esam ne tikai smērvielu piegādātāji, uzsver ADDINOL Lube Oil GmbH ģenerāldirektors Georgs Vildeggers (Georg Wildegger). Ciešā sadarbībā ar klientiem, oriģinālo iekārtu ražotājiem un pētniecības organizācijām ADDINOL izstrādā produktus, kas atbilst īpašām prasībām, kuras izvirza mūsu klienti.
Tā, vēl 1999.gadā tika uzsākta ražošana viena no uzņēmuma profila produktu veidiem. Toreiz, ciešā sadarbībā ar dzinēju ražotāju MAN tika uzsākta mērķtiecīga smērvielu izstrāde decentralizētām elektroapgādes iekārtām, proti, gāzes dzinēju eļļām, kas īpaši paredzētas izmantošanai dzinējos, kuri darbojas ar īpašiem gāzes veidiem. Milzīgi gāzes dzinēju eļļas ADDINOL Gasmotorenöl MG 40-Extra Plus panākumi līdz šim ir kā etalons. Jaunākā un mūsdienīgākā gāzes dzinēju eļļas izstrāde ir radusies sadarbībā ar vienu no vadošajiem piedevu ražotājiem, kas piedāvāja inovatīvu piedevu tehnoloģiju, kura pielāgojas mūsdienu gāzes dzinēju mainīgajiem ekspluatācijas apstākļiem. Tādējādi augstais spiediens un temperatūra, kas piemīt modernākajiem dzinējiem un tajos izmantotajiem materiāliem – tie ir ideālie priekšnoteikumi, lai pilnībā izpaustu potenciālu, kas piemīt vismodernākai gāzes dzinēja eļļai ADDINOL Eco Gas 4000 XD.
Augstas temperatūras ķēzu eļļu segmentā ražotājs ADDINOL arī spēja nostiprināt savu tirgus pozīciju. Piemēram, pagājušajā gadā, reaģējot uz tirgus prasībām, tika izstrādāta vēl viena augstas temperatūras ķēžu eļļa, kas pievienojās ADDINOL Cliptec eļļas līnijai un pirmā globālajā tirgū saņēma pielaidi NSF-H1. Līdz tam pārtikas iepakošanai paredzētu polimēra plēvju ražotājiem bija jāsaskaras ar nopietniem ierobežojumiem. No vienas puses, tie bija ražošanas līniju produktivitātes un ātruma ierobežojumi, no otras – ierobežojumi, kuri attiecās uz turpmāko plēves izmantošanu pārtikas iepakojumam. Jauna augstas temperatūras ķēžu eļļa ADDINOL Cliptec XHS 485 FG sagrauj tehnoloģiskās robežas un demonstrē iepriekš neiedomājamu iespēju klāstu. Pateicoties šai uz tirgu orientētai izstrādei, ADDINOL ir kļuvis par pirmo smērvielu ražotāju, kuram produktu klāstā ir augstas temperatūras ķēžu eļļa ar izcilām veiktspējas īpašībām, NSF-H1 sertifikāciju un pielaidi no, šķiet, svarīgākā ražotāja šajā pielietojuma jomā – BRÜCKNER.
ADDINOL arī nākotnē saglabās vadošo pozīciju pasaulē biogāzes dzinēju motoreļļu un augstas temperatūras ķēžu eļļu segmentā, ir pārliecināts pētniecības un attīstības nodaļas vadītājs Christian Rechke. ADDINOL fokusējas uz savām priekšrocībām. Vairāk, kā 80 gadu garumā uzkrātie pieredze un zināšanas ļaus mums izstrādāt smērvielas arvien sarežģītākiem uzdevumiem, piedāvājot ADDINOL klientiem smērvielas, kas paredzētas darbam ekstremālos vai specifiskajos ekspluatācijas apstākļos. Bet daži tehniskie risinājumi vispār būs iespējami tikai pateicoties mūsu produktiem, kas iet roku rokā ar iekārtu un automobiļu tehnisko progresu un nodrošina to nepārtrauktu darbību.
St.Gallenas universitātes pasaules tirgus līdera indekss (World Market Leader Index)
St.Gallenas universitāte ir noteikusi šādus kritērijus iekļaušanai “Pasaules tirgus līderu indeksā”:
- galvenā biroja atrašanās vieta Vācijā, Austrijā vai Šveicē ar uzņēmuma vadības (īpašnieku) daļu vismaz 50%;
- globālais tirgus: uzņēmumam jāveic uzņēmējdarbība vismaz trijos no sešiem kontinentiem, tam ir jābūt savam ražošanas vietām un (vai) izplatīšanas uzņēmumiem, vai ir jāveic eksportēšana;
- uzņēmuma gada apgrozījumam ir jāpārsniedz 50 miljonus eiro;
- uzņēmumam jābūt vienam no diviem pasaules tirgus līderiem attiecīgajā segmentā;
- eksporta vai ārvalstu tirgu īpatsvaram apgrozījumā jābūt vismaz 50%.